اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف‌سرویس‌های تهران

امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

خبر شماره ۱۰

پایگاه اینترنتی جدید اتحادیه رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۶ , بازدید: ۴۴۶۶
پایگاه اینترنتی جدید اتحادیه صنف دارندگان رستوران، رستوران سنتی و سلف‌سرویس تهران از ابتدای تیرماه با امکانات و قابلیت‌های فراوان رونمایی و در دسترس اعضای صنف و مردم قرار گرفت.

پایگاه اینترنتی جدید اتحادیه صنف دارندگان رستوران، رستوران سنتی و سلف‌سرویس تهران از ابتدای تیرماه با امکانات و قابلیت‌های فراوان رونمایی و در دسترس اعضای صنف و مردم قرار گرفت.

 

به گزارش روابط عمومی اتحادیه صنف دارندگان رستوران، رستوران سنتی و سلف‌سرویس تهران، رییس اتحادیه صنف دارندگان رستوران، رستوران سنتی و سلف‌سرویس تهران با اشاره به راه‌اندازی پایگاه اینترنتی جدید اتحادیه، اظهار داشت: سایت جدید اتحادیه از ابتدای تیرماه با امکانات و قابلیت‌های فراوان در دسترس اعضای صنف و مردم است.

 

سیدعلی‌اصغر میرابراهیمی افزود: با توجه به امکانات و قابلیت‌های جدید و فراوانی که روی سایت قرارگرفته، از این پس کارها به‌صورت الکترونیکی انجام می‌شود و اعضا دیگر نیازی به مراجعه حضوری ندارند.

 

میرابراهیمی با بیان اینکه فهرست کامل اعضا و رستوران‌های دارای پروانه کسب با مشخصات دقیق روی سایت اتحادیه قرار داد، گفت: شهروندان می‌توانند برای کسب اطلاع از رستوران‌های دارای پروانه کسب و معتبر به سایت اتحادیه به نشانی www.rst-teh.ir  مراجعه کنند.

 

وی با اعلام اینکه اتحادیه هم‌چون گذشته آماده همکاری با سازمان‌ها و ارگان‌های مرتبط است، ادامه داد: اتحادیه صنف دارندگان رستوران، رستوران سنتی و سلف‌سرویس تهران آمادگی خود را برای هرگونه همکاری و عقد تفاهم‌نامه با سازمان‌های غذا و دارو، دامپزشکی، تعزیرات حکومتی، ادارات کل بهداشت محیط، استاندارد و تحقیقات صنعتی، اماکن، شهرداری‌های مناطق تهران، اتاق اصناف ایران و تهران اعلام می‌کند.

 

میرابراهیمی از ادارات بهداشت مناطق مختلف تهران خواست قبل از هرگونه اقدامی برای پلمب واحد صنفی رستوران در صورت مشاهده ایراد صنفی، ضمن هماهنگی با اتحادیه، این کار را در صورت اهمال آن واحد پس از دریافت تذکر و رفع نکردن آن، انجام دهند.

 

به‌گفته وی شهروندان تهرانی می‌توانند از این لحظه و پس از استفاده از غذا، امکانات و فضای هر رستوران در پایتخت نسبت به ارزیابی و ارسال شکایت، نقد، نظر و پیشنهاد خود درباره آن واحد صنفی از طریق سامانه «رسابان» اقدام کنند.

 

میرابراهیمی خاطر نشان کرد: هر شهروندی می‌تواند با ورود به این سامانه به آدرس www.rasaban.ir و www.rasaban.com، شکایت، نظر و دیدگاه خود را ثبت و پاسخ آن را دریافت کند.

پیوندها

تمام حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف‌سرویس‌های تهران می باشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی به همراه دارد.
© rst-teh.ir All rights reserved 2016